top of page
hruska.png

Naši zákazníci jsou s námi spokojeni. Díky týmu boží zákaznické péče

My ve Scuku si zakládáme na tom, aby byli zákazníci s naší službou spokojeni. Neustále pracujeme na tom, abychom byli ještě lepší. Pravidelně sbíráme zpětnou vazbu pomocí NPS dotazníku, kde nás zákazník hodnotí na škále 0-10. Dlouhodobě se pohybujeme nad 9, což v rámci e-commerce nemá příliš obdoby. Ke spokojenosti zákazníků přispívají velkou měrou kolegyně Kačí, Barča a Péťa, které řeší veškeré zákaznické požadavky. Jaké to je pracovat v božím týmu ve Scuku? Ptali jsme se naší Kačí.


Kačí, ty jsi ve Scuku už skoro rok a půl. Jakou nejhezčí zpětnou vazbu jsi od zákazníka za tu dobu dostala?


Těch zpětných vazeb je denně tolik, že si teď nedokážu vybavit jednu konkrétní, ale to co mi vždycky udělá radost je to, když si každé ráno sednu k počítači a začnu odbavovat e-maily, tak je schránka tak z 80 % plná krásných a milých hodnocení :-) Číst si takové zprávy po ránu je opravdu boží.


Jak se chová typický zákazník Scuku?


Zákazníci Scuku jsou opravdu jiní. Jsou vřelí a rádi za to, že nám mohou zavolat. Někteří volají i jen tak, aby nám řekli, jak si váží toho, co děláme. Prošla jsem si řadou různých firem a vím, jaké se vám mohou dovolat typy lidí. Tady to tak není. Troufnu si říct, že ty špatné hovory dokážu spočítat na prstech jedné ruky.


Co vše je součástí tvé pracovní náplně? A proč se týmu přezdívá boží?


Začnu nejdřív tím, proč jsme boží. Na zákaznické jsme 3 a i když jsme každá jiná, tak jsme absolutně ten nejlepší tým, který jsem kdy měla. Snažíme se pro každého zákazníka udělat maximum a to děláme i pro sebe :-) Potřebuješ skončit dřív? Potřebuješ si někam odběhnout? Chceš jít s kolegy na oběd? To vůbec není žádný problém :-) A můj den vypadá asi takto. Ráno dorazím buď na 8 nebo na půl 10, záleží jakou směnu si naplánuješ. Přihlásím se na linku a roztřídím e-maily mezi mě, Péťu a Barču, nemusíš se tedy bát, že ráno děláš vše sam/a :-) Podívám se na Facebook, zda nepřibyly nějaké nové komentáře a pokud mám hotové e-maily a Facebook, vyřizuji reklamace a vše co je ten den potřeba. Je to různorodé a každý den vypadá trochu jinak. Máme i spoustu projektů, tak se neboj, že by tě práce nudila. Občas je naše práce detektivka, ale nikdy ne nuda :-)



Co tě na této roli nejvíc baví?


Na mé práci mě baví nejvíc to, že nikdy dopředu nevím, jak bude můj den vlastně vypadat a co vše se mi podaří vyřešit. Také mě baví to, že když mi náhodou na linku zavolá smutný nebo naštvaný zákazník, tak se poté se mnou rozloučí s tím, že mi děkuje, za to co Scuk dělá :-) Toto beru vždy jako své malé vítězství.


Jak se ti spolupracuje s tvým vedoucím, Lukášem?


Lukáše interně nazýváme Boží Luky :-) Když už jsme boží my, tak on přece musí být taky. Od té doby co je s námi, pořád něco vymýšlíme, plánujeme a děsně nás to baví. Za tak krátký čas nás dokázal hodně pracovně posunout a věřím, že to není ještě zdaleka konec.


Od srpna sedíme se Scukem v malých Bradavicích na Hanspaulce. Jak se ti tu pracuje? V čem je to třeba lepší než klasická kancelář?


Na začátku jsem byla trochu smutná, protože jsem byla vždycky zvyklá pracovat v centru. Když se našla vila na Hanspaulce, tak mi prolétla hlavou jediná myšlenka a ta byla: Kde je vůbec Hanspaulka? Nakonec jsem zjistila, že to mám relativně blízko od svého bydliště a tak můžu chodit stále pěšky, což je pro mě důležité :-) Holky z HR a marketingu si daly opravdu záležet na tom, aby se nám ve vile líbilo a za to jim patří velké díky! A v čem jsou malé Bradavice lepší oproti klasické kanceláři? Člověk si tu připadá jako doma :-) Máme velkou zahradu, velkou společenskou místnost, kde se s ostatními kolegy setkáváme, nosíme bačkory (no kde jinde byste mohli mít na nohou bačkory) a celková atmosféra vily je tak více na pohodu než ty zářivkové kanceláře s klimatizací.


A jaká krásná slova jsme od zákazníků dostali?


„Dobrý den, já jsem s vámi velice spokojená, manžel mi říká, že mám závislost na Scuku. I když něco nedorazí, nedělám si hlavu, vy mě vždy upozorníte a vše vím hned, vaše komunikace i služby jsou úžasně super, jsem ráda, že jste a moc děkuji.”


„Hezký den i Vám, Petro, těší mě, že se takto staráte o zákazníky a jen mě utvrzujete v tom, jak je scuk kvalitní a šikovná služba. Osobně jsem nečekal reklamaci a sám bych ji ani nezadal, ovšem určitě této nabídky využiji a jsem za ni vděčný."


„Dělejte svou práci dál, děláte ji dobře!”


„Tak to jste ohromná, slečno Barčo. Já Vám velice děkuji. Vyzkouším na Scuku třeba jiné produkty, které jinak nejsou běžně k dostání. Ať se máte moc hezky a jsou na Vás všichni milí, protože si to zasloužíte.”


„Dobrý den, milý Scuku, musím vás velice pochválit a poděkovat za rychlou reakci. Je mně 57 let, ale nikdy jsem nezažil tak rychlé vyjádření k problému zákazníka. Ukazuje to, že vaši zákazníci jsou pro vás důležití. Že to není jen prázdný slogan.”


„...něco tak vynikajícího jsem nejedla už hezkou řádku let. Zakysaná smetana, to je bomba, stejně tak jogurt, kysané zelí. Moc děkuji, že tu jste, že něco tak fantastického děláte. Určitě to nebyl poslední nákup.”


„Je to ta nejlepší myšlenka posledních let podporovat farmáře touto cestou.”



„Jako vždy bez chyby. V rodině Scuk je mi dobře.”


...a stovky dalších takových podobných máme uložené v databázi. A když nemáme ten nejlepší den, tak si jich pár přečteme a hned je lépe ❤️ Děkujeme našim úžasným zákazníkům!

jablko2.png
bottom of page